Olika platser!!!

Efter två dagar på bloggen har jag lärt mig lite olika saker, framför allt att alla är inte intresserade av att läsa allt jag har att säga, konstigt vore det väl annars.

På grund av detta så har jag lagt upp länkar på högersida, där du kommer till olika platser av intresse, placera markören över de olika ämnena så får du en titt om vad det handlar om.

Denna första sida kommer jag att använda för allmäna saker som händer under dagen i mitt liv, funderingar kring olika saker, men sedan om det blir lite mer avancerat eller djupare så hänvisar jag till den lonk som det handlar om.

Tillbaka till vardagen.

Nu tror jag att jag har fått gräpp om detta med att arbeta med datorn från hemmet (ha tänker du säkert, datorn har ju funnits i flera decenier nu). Det jag menar är, hur jag ska utnytja de faktum att jag har tid mellan de olika behandlingarna med mina kunder och att vara ute på fält och visar upp produkter, man kan faktiskt tjäna pengar genom att länka reklam till gratissajter, jag återkommer i slutet av månaden för att berätta hur detta gick och om det är något jag kan rekomendera, håll tummarna för mig ;-).

Mina barn är alltid källa till glada skratt, dom är så kloka, ibland tror jag att dom är smatare än deras mamma (alltså jag).

När min dotter skulle somna ikväll så kom hon på att hon ville ha sin gula gosefilt, hon har två, en som hon kallar den gula gosefilten (den är INTE gul, den har girafer på sig) och sedan har hon en med Barbapappa, men som sagt så skulle hon ha den gula.
"det går inte gumman." Sa jag snält och strök henne över pannan. "Den ligger i diskmaskinen." Aldrig har jag sett min dotter hoppa så högt från sängen.
"Det hoppas jag verkligen inte, den ska vara i TVÄTTMASKINEN." vrålade min treåring. Jag kom på mig själv med att ha använt fel ord.
"Jag sa fel vännen." försökte jag trösta den lilla.
"Jag tror dig inte, jag ska gå ner och titta." De smala benen hoppade snabbt ner från sängen och jag hörde, duns, duns, duns, ner för trappan. Sedan lika snart kom hon upp igen. "Det var tur för dig mamma, sa hon och flinade mot mig, annars hade jag blivit arg." Sedan gav hon mig en puss och somnade med Barbapappa gosefilten.

Sov gott mina änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0