Försommar!



När man som jag jobbar med datorn från hemmet så kommer det upp så många nya produketr som man sak titta på, provapå, etc. Före det mesta så brukar jar inte lägga så stort märke till detta utan fortsätter att läsa vidare eller jobba vidare, men så kom jag till en produkt som jag själv blev lite nyfiken på så jag lämnar några länkar dit så att även du som läser detta kan bilda dig en uppfattning om produkten.  några ord som du även kan leta på i google eller yahoo är "Anti aging, antioxidant, glutathione, penny stocks & free radical" så får du veta vad dessa produkter kan göra.

Att hålla sig ung är ju något som de flesta önskar utan att behöva sätta sig under kniven eller lasern, ja som sagt, kolla själv. http://www.oxis.com/

Jag kan ju säga att jag är ett väldigt lätt offer för allt vad TV shop heter och perfekta klipp, min man säger att jag nog är den enda på hela jorden som är sådan, hoppas han har fel då jag sälv vill se mig som en inteligent kvinna som inte går på bluffar.

Jag önskar ha lite mner tid till mina barn och man nu under sommaren så jag får väl ägna mig åt jobben under kvällen och natten när alla andra sover. ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0