engagera sig eller inte, det är frågan

Jag blev tvungen att ta bort detta inlägg då det verkar som om föräldrar tror att man pratar om dem när man INTE gör detta, Jag ber verkligen att om det är någon som tror sig veta att de har förstått eller tror att jag skriver om andra personer så får ni gärna höra av er till mig via min mailadress så att de eventuella missförstånden kan rättas till eller så att jag får en möjlighet att förklara att jag ALDRIG skriver sådant som kan anses som stötande eller på annat sätt skada andra. Jag tar ansvar för det jag skriver och jag vet att det fins sådanna som inte tycker som jag, men det tqar jag. De personer som känner min familj och mig vet att vi är personer som ALDRIG gör något som kan såra eller kränka andra. Jag ber om ursäkt om det fins sådanna som missförstår eller om det fins sådana som tror att jag skriver om dem eller någon anhörig så är ni alltid välkomna att ta upp det med mig på ett siciliserat och vuxet sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0