Äntligen helg!

Solen skiner och barnen är ute och spatserar, jag ser min dotter med sin vänn som går med varisn dockvagn, dom ser ut som två små mammor som är  ute och sändagspromenerar.

Sonen sprang iväg så fort han kom innanför dörren, efter att ha varit borta hela dagen hon vänner.

Min man kommer snart hem från Norge, där han är hela veckorna, men nu blir det helg och HELA familjen kommer att vara samlad.

Denna vecka har varit full av nya upplevelser och erfarenheter: jag har börjat blogga på allvar, jag jobbar som reklamsättare, mina har nästan inte bråkat på hela veckan, ja man kan säga att livet är UNDERBART.

Nästa vecka kommer jag att blogga på tre olika ställen, denna som är den allmäna bloggen om vardagsämnen, politik och en ny som jag döper till familj och sammvete. Det kommer att bli spännande att få se vad jag får för respons och om de över huvudtaget är någon som komenterar mina inlägg.

Jag kommer säkert att skriva lite under helgen också. Ha en trevlig fredag med familjenra där ute i landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0