Fotboll

Ja, då var fotbollssäsongen igång, och det är första året som sonen är med på allvar. Riktigt roligt att se honom springa efter bollen (jag vet jag är egentligen inte fotbollsintresserad). Jag tror att jag kan bli en sådär jobbig fotbollsmamma, hoppas inte för jag vill ju att pojken ska tycka det är roligt.

Nu kommer jag till saken att jag har helt frivilligt anmält mig till gruppförälder, tack och lov så är vi två frivilliga som ska försöka hålla reda på spelningar, aktiviteter, körningar mm. Jag brukar ju ha ganska så lätt att få folk att engagera sig i sina barn så jag hoppas att detta är fallen även denna gång.

Så nu får vi önska barnen lyckatill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0